1 Ogos Wajib Pakai Mask

Kita telah diwajibkan untuk memakai mask apabila berada di tempat awam. Tapi, nak pakai mask dan nak buang mask selepas digunakan pun ada cara dia tau. 
Sebelum pakai mask, kita hendaklah mencuci tangan untuk memastikan tangan kita bersih dari kekotoran. Pastikan mask dipakai dengan betul iaitu menutup hidung dan mulut. Semasa pakai mask janganlah kita letak di bawah hidung atau di dagu. Kalau kita tak pakai mask dengan cara yang betul, macam takde guna lah pakai mask tu. Kita kan pakai untuk mencegah COVID-19, pakailah dengan cara yang betul.
Jika pemakaian mask ini tidak penting, kerajaan tidak akan menyuruh kita untuk memakainya. Kita juga tahu mencegah itu lebih baik dari merawat kan. Jadi, sama-samalah kita cuba mencegah untuk keselamatan bersama.

Jangan lupa dapatkan mask di MEDICOV sementara stok masih ada!! Cepat guys barang tengah panas ni. Ramai sangat yang cari mask. Macam mana nak dapatkan? Boleh call kami di +60143155353 atau korang boleh kunjungi showroom kami di Kubang Kerian.

#Staysafe #Stayhygiene

Comments

Gallery Medicov

Gallery Medicov

Popular Posts